Strategiproces

NC_nnutidsbilledet.png

Nutidsbilledet

En 360 graders analyse af virksomheden. Hvilke grundtræk er bærende? Hvad binder kulturen sammen? Hvad er virksomhedens styrker og svagheder? Hvilken mening skaber virksomheden?

Output:

En unik beskrivelse af den givne virksomheds DNA.

NC_brandpersonlighed.png

Brandpersonlighed

Ledelsesworkshop hvor man arbejder i dybden med potentielle og relevante arketypepersonligheder. Det endelige valg tager også højde for positionering af konkurrenter.

Output:

Endeligt valg af den fremtidige unikke arketype eller brandpersonlighed for virksomheden.

NC_brandplatform.png

Brandplatform

Med udgangspunkt i virksomhedens DNA og brandpersonlighed udvikles der bud på mission, vision, unikke værdier og eventuelt et løfte.

Output:

En virksomhed der har skabt fundamentet for en markant stærkere mening og identifikation internt og eksternt.

NC_impl_model.png

Implementering

Strategien launches internt og arbejde med implementering påbegyndes. Der udvælges eventuelt eksterne bureauer og sparringspartnere med ekspertise på de givne områder.

Output:

En virksomhed der udøver ensartet og stærk mening i alle berøringer med sine medarbejdere, kunder og omverden.

Status

33% af alle medarbejdere i DK har søgt et andet job inden for de sidste 6 måneder

Insight

De føler, at de ikke kan udvikle sig i deres givne virksomheder