Strategiproces
Nutidsbilledet
En 360 graders analyse af virksomheden. Hvilke grundtræk er bærende? Hvad binder kulturen sammen? Hvad er virksomhedens styrker og svagheder? Hvilken mening skaber virksomheden?
Output:
En unik beskrivelse af den givne virksomheds DNA.
Brandpersonlighed
Ledelsesworkshop hvor man arbejder i dybden med potentielle og relevante arketypepersonligheder. Det endelige valg tager også højde for positionering af konkurrenter.
Output:
Endeligt valg af den fremtidige unikke arketype eller brandpersonlighed for virksomheden.
Brandplatform
Med udgangspunkt i virksomhedens DNA og brandpersonlighed udvikles der bud på mission, vision, unikke værdier og eventuelt et løfte.
Output:
En virksomhed der har skabt fundamentet for en markant stærkere mening og identifikation internt og eksternt.
Implementering
Strategien launches internt og arbejde med implementering påbegyndes. Der udvælges eventuelt eksterne bureauer og sparringspartnere med ekspertise på de givne områder.
Output:
En virksomhed der udøver ensartet og stærk mening i alle berøringer med sine medarbejdere, kunder og omverden.
Status
33% af alle medarbejdere i DK har søgt et andet job inden for de sidste 6 måneder
Insight
De føler, at de ikke kan udvikle sig i deres givne virksomheder